سلام

بعد از مدت ها تصمیم گرفتم دوباره بلاگم رو آپدیت کنم. می‌خوام بنویسم بعد از این همه مدت چه اتفاقاتی برام افتاد. فک کنم تا اینجا براتون نوشته بودم، که یه ترم دیفر کرده بودم، و منتظر ویزا بود. اما از اون به بعد این جوری شد:

  1. برای ترم وینتر که ویزام نیومد، استادم با توجه به اینکه من خیلی خواستنی بودم، یه ترم دیگه اپلیکیشن من رو دیفر کردم. این رو هم بگم که دانشگاه آلبرتا (حداقل دانشکده شیمیش) یه ترم بیشتر دیفر نمیکنه، ولی به توصیه ی استادم، دیفر کردند.
  2. دیگه چون حوصله استرس کنسلی بلیط رو نداشتم، ایندفعه بلیط نخریدم.
  3. برای اینکه تو خونه نشستن و بلاتکلیف بودن اعصابم رو به هم ریخته بود، رفتم سرکار. شدم دولاپر و CTO چند تا استارتاپ.
  4. اسپرینگم ویزام نیومد. دیگه استادم دیفر نکرد. منم حقیقتاً دیگه نمیخواستم دیفر کنه. دیگه تحمل استرس و نگرانی این که میاد نمیاد نداشتم.
الان اینجام. انشالله خبرای خوب برام در راهه.